Postat de: bitco | Mai 24, 2009

Studiu Biblic şi Taekwon-do în oraşul Teleneşti…

Cu aproximativ 6 ani şi jumătate în urmă,  la iniţiativa fratelui Ion Miron, care era pe atunci păstor în Biserica Evanghelică Baptistă “Betel” din or. Teleneşti şi la motivarea învăţătorului meu Vasile Filat, Dumnezeu ne-a ajutat să începem un grup de Taekwon-do şi studiu Biblic Inductiv în Teleneşti. Împreună cu echipa naţionlă de Taekwon-do şi cu Biserica locală am organizat atunci o Evanghelizare unde am făcut şi o prezentare Taekwon-do.  Defapt acea prezentare a fost şi prilejul prin care am anunţat începerea unui grup sportiv în Teleneşti. La cîteva zile după acea Evanghelizare am mers în oraşelul Teleneşti şi mare mi-a fost bucuria să văd acei 130 de băieţi şi fete care au venit la primul antrenament. Pe lîngă antrenamentele de sport,  potrivit programului Federaţiei Naţionale de Taekwon-do GTF, am început şi studiu Biblic Inductiv în cadrul antrenamentelor. Astfel cei 130 de tineri, venind la fiecare antrenament, prima oră aveau posbilitatea să studieze Biblia.  Mă bucur pentru faptul că mulţi din ei au răspuns pozitiv la mesajul Evangheliei şi astăzi au ajuns instrucotori, sau slujitori în Biserica locală. Printre primii elevi care au venit la antrenamente, a fost şi Ghenadie Bitco. Ghenadie, timp de un an de zile a studiat Biblia la antrenament, apoi vara am mers la tabără unde iarăşi a studiat în mod intensiv Biblia. După ce ne-am întors din tabăra de vară, şi am început să studiem cursul de studiu Biblic Inductiv bazat pe Epistola către Filipeni, Dumnezeu a lucrat la inima lui  şi el L-a primit pe Domnul Isus în inimă. Viaţa lui a fost transformată radical şi faptul că astăzi a ajuns un instructor bun este unul din roadele acelei decizii importante pe care a luat-o înca mulţi ani în umră. După ce am antrenat acel grup de sportivi timp de un an şi jumătate, Dumnezeu m-a chemat să-L slujesc ca şi misionar într-o altă ţară. Astfel am încredinţat acel grup ucenicului meu Ion Druţă. Ion s-a atîrnat cu toată seriozitatea faţă de acest grup şi a continuat să-i înveţe pe sportivi arta Taekwon-doului şi Biblia. Aşa Ghenadie alături de mulţi alţii care veneau la antrenament,  au  putut să continue să crească atît spiritual cît şi pe plan sportiv ajutati de noul său  învăţător Ion Druţă.
Venind la Chisinau, Ghenadie a continuat sa fie pregatit  si de Sergiu Filat, care m-a învăţat şi pe mine Taekwon-do şi studiu Biblic. Astfel cu doi ani în urmă  Ghenadie a preluat grupul de Taekwon-do din oraşul său de baştină, mergînd acum săptămînal şi învăţîndui pe ucenicii lui Sfintele Scripturi şi Taekwon-do. Astfel eri, după o lungă perioadă de timp, am avut din nou bucuria de a fi în Teleneşti.

image131_thumb

Venind la Chisinau, Ghenadie a continuat sa fie pregatit  si de Sergiu Filat, care m-a învăţat şi pe mine Taekwon-do şi studiu Biblic. Astfel cu doi ani în urmă  Ghenadie a preluat grupul de Taekwon-do din oraşul său de baştină, mergînd acum săptămînal şi învăţîndui pe ucenicii lui Sfintele Scripturi şi Taekwon-do. Astfel eri, după o lungă perioadă de timp, am avut din nou bucuria de a fi în Teleneşti.

image136_thumb


Responses

  1. Cum credeti ca se impaca fr.duritatea cu indemnurile blandului Pastor? Cel ce iti loveste obrazul ……ce ii aplici?Nu tot ce vine din america inseamna ca este bun.Ce credti ca o sa castigati suflete invitand tinerii la intreceri sportive sau distractive,cand o sa gaseasca ceva mai placut o sa isi schimbe optiunile ,cu evanghelia asta de marketing o sa aveti amaraciune intr-un final.Au mai folosit-o si altiiFratilor sa nu ajungeti sa distrati caprele si sa lasati adevaratele oi nemencate .

  2. http://predici.resursecrestine.ro/predici-СУЩЕСТВОАВНИЕ-БОГА.-843.htm

  3. […] noştri şi cel mai mult mă bucur de rezultatele lor frumoase in Evanghelie prin felul cum fac ucenici şi învaţă pe alţi tineri nu numai Taekwon-Do dar şi calea spre […]


Lasă un răspuns

Categorii

