Postat de: bitco | Octombrie 8, 2007

O noua experienta !

Pe data de 6 octombrie a avut loc o competitie de Taekwon-do la care am participat si eu !Acolo am acumulat noi experiente atit cu privire la sport cit si cu privire la crearea relatilor cu oamenii care este ceal mai importanta  ,acolo au participat si elevii  mei care au luat locuri de frunte,dar   numai doi din ei au luat I loc si ma bucur foarte mult ca am asa elevi .Eu am ocupat locul trei la” TUL” complex formal.Si am  ocupat  locul  II  la  „SPARING”adica lupte. Si ce a fost cel mai interesant ca am iesit cu unul din instructorii mei in final si instructorul meu Ion Druta a  ocupat locul I la  categoria  -80 kg  .Sii  ii multumesc lui Dumnezeu ca mia dedicat asa o viata interesanta  alaturi de familia lui Dumnezeu.


Lasă un răspuns

Categorii

