Postat de: bitco | Septembrie 27, 2007

Însemnătatea sesiunei Evrei pentru mine

Astazi am terminat o sesiune care sa petrecut la biserica „Sfînta Treime” de pe dacia 13 şi vreau să va povestesc în mai detailat desppre ce am învăţat la această sesiune.

Prioritate

Sesiunea Evrei pentru mine este o sesiune care ma ajutat să înţeleg „Divinitatea Domnului Isus Hristos ” mai bine. Am văzut pe tot parcusul acestei sesiuni cît e de important să aperi divinitatea lui Isus .M-am învaţat cum trebuie să apăr divinitatea lui Isus şi că nu trebuie să fiu indiferent se acest lucru.Ma ajutat să învăţ cum trebuie să studiez Cuvîntul mai corect şi cum trebui să-L cercetez.Vreau să vă spun vre-o cîteva lucruri care le-am învăţat la această sesiune .

Lucruri despre care am învăţat

Am învăţat cine este Marele Preot şi ce functie are El şi de ce El a fost numit Marele Preot dupa rînduiala lui Melhisedec .Am învaţat care trebuisă fie ţinta mea şi eu am ales care este ţinta mea,este Hristos .Am mai învăţat că nu trebuie să stăm nepăsători faţă de mîntuire şi care este o atitudine corectă faţă de mîntuire .Am învăţat mai în detailat pentru ce a venit Domnul Isus jos pe pămînt şi de ce a trebuit să se întrupească .Care este ordinea în casa lui Dumnzeu şi cum trebuie să stea lucrurile în casa lui Dumnezeu.Care este relaţia în casa lui Dumnezeu şi cum trebuie să fie.

Direcţie

Această sesiune n-ea dat o nouă direcţie ,potrivit cum trebuie să vestesc Cuvîntul Lui Dumneze.Mi-am făcut un plan la toate priorităţile mele şi am vazut care trebuie să fie priorităţile în viaţa mea ca să nu stau nepăsător faţă de mîntuirea noastră.

Sfat

Eu vaş sfătuivă să stăruiţi în Cuvintul lui Dumnezeu pentru a sta tare în credinţă şi să ştiţi care sunt priorităţile vieţii voastre.Vreau să vă dau cîteva îndrumări să intraţi în „precept.md” şi „moldovacrestina.net ” pentru a vedea în mai detailat despre studierea Cuvîntului Lui Dumnezeu.


Lasă un răspuns

Categorii

