Postat de: bitco | Septembrie 25, 2007

Mărturia Personală

În trecut.

Mă numesc Ghenadie Bitco şi am 19 ani şi sunt nascut în oraşelul Teleneşti .De mic copil eram un copil foarte dezordonat în toate lucrurile mele .De la 12 ani am început să merg la discotecă cu găştile de băieţi , împreună cu ei m-am învăţat sa fumez, să beau, dar de cel mai tare lucru îmi pare rău ca nu ascultam de parinţii mei .Dar la noi în familie mai aveam o problema foarte mare .Tata beea foarte mult şi din cauza aceasta el o bătea foarte tare pe mama mea .Odata au fost ei la o nuntă şi cînd ei veneau înapoi mama a venit pe un drum cu nînaşa ei ,iar tata cu mama lui pe alt drum .Cînd mama a venit acasă a început să facă mincare şi facea nişte mancă într-un codari ,şi tata cum a intrat în casa fără ca sai spună ceva a luat codariul cu mancă şi a lovito pe mama mea cu codariul pînă a rămas cu coada în mîna .Acesta este unul din cazuri ,dar mama nu vroia să se despartă de el fiindca todeauna ramînea cu speranta ca noi vom creşte mari se va schimba ceva şi ca copii todeauna trebuie să aibă tată. Şi eu aveam o ură foarte mare faţă de el şi vroiam todeauna să mă razbun pe el.

Schimbare.

Şi cînd am crescut noi mari s-a schimbat ceva în viaţa mea .Eu am în ceput să umblu la antrenamente de Taekwon-do .M-am dus ca să ma răzbun pe tatăl meu ,dar aceasta nu sa întîmplat fiindcă acolo înainte de antrenament studiam Cuvîntul Lui Dumnezeu împreună cu învăţătorul nostru Alexei Tentiuc.Prin studierea Cuvîntului lui Dumnezeu mi-am dat seama că nu sunt împacat cu Hristos şi m-am pocait , adică mi-am cerut iertare de la Domnul Isus Hristos. Viaţa mea s-a schimbat radical .Dacă mrgeam la discotecă acum merg la biserică ,dacă atunci umblam cu găştile acum umblu cu Hristos in inima mea ,am încetat să fumez să beau şi de tot ce-mi pare bine ca tatăl meu no mai bate pe mama fără ca săi spun ceva doar am încercat să-l iubesc aşa cum este el şi acum mă împac foarte bine cu el ,doara am luat exemplu lui Isus . El n-ea iubit aşa cum suntem noi.

 

Îndemn.

 

Sfatul meu este pentru voi este că să vă iubiţi părinţii aşa cum sunt ei ,căci într-o zi şi Dumnezeu va face o schimbare în vieţile voastre prin credinţă în Domnul Isus.

Şi acum ţinta mea este Isus.


Responses

  1. Foarte interesanta marturiea ta!

  2. Mia placut tare mult marturia ta,la revedere


Lasă un răspuns

Categorii

